Popis mimozemských tvorů použitých v kampani Druhá válka o svět. Základem byli Protossové ze hry Starcraft, jejichž fungování a historii jsem přetvořil a dopracoval na základě svých potřeb.
Toto je původní návrh pravidel pro larp Věc, který jsme hráli na minulém srazu na Dálavě a který bych chtěl na srazu D20 zopakovat ve vylepšené verzi. Veškeré připomínky vítány, úvodní text bude průběžně upravován.
Toto je původní návrh pravidel pro larp Věc, který jsme hráli na minulém srazu na Dálavě a který bych chtěl na srazu D20 zopakovat ve vylepšené verzi. Veškeré připomínky vítány, úvodní text bude průběžně upravován.
Rok 1939. Vědci v mnoha zemích zkoumají a rozvíjejí nové technologie. Množí se zprávy o nevysvětlitelných, nadpřirozených a paranormálních úkazech. Svět stojí na prahu další světové války a jakákoliv technická nebo mystická znalost se může ukázat rozhodující. Společnost národů se rozpadá a je jasné, že světový mír se nepodaří dlouho udržet.
Několik lidí založí mezinárodní tajnou organizaci, která má za úkol shromažďovat poznatky o nových vynálezech, technologiích, postupech, paranormálních úkazech a psionických schopnostech ... prostě o všem, co by mohlo být využito v boji a před čím bude třeba se chránit. Jsou osloveni členové tajných služeb, výzkumníci i civilisté projevující neobvyklé schopnosti. Někteří odmítají, ale další se stávají členy této organizace, ať už s myšlenkou na zkoumání nepoznaného, jako zástupci agentur jednotlivých států nebo s nadějí, že poznají sami sebe a naučí se zvládat své schopnosti.
Toto je poslední obrana lidstva. Toto je Projekt Omega.
Jestliže rádi zkoušíte trochu netradiční přístupy k RPG, máte rádi volnost při výběru světů i postav, jednoduchost a přístupnost pravidel, vyzkoušejte Čas pro Hrdiny.
Nová pracovní verze, jednodušená a zestručněná. HLavním rozdílem proti minulé verzi je snížení číselných rozsahů na polovinu a lehce pozměněný hod kostkou, základní principy zůstaly stejné
Sami sebe nazývají "Probuzení". Vypadají jako lidé, ale nejsou lidmi - nebo se tak nechovají. Jeden není nebezpečný, ale oni nemyslí jako jednotlivci, a žádný z nich není nikdy sám. To že nikoho jiného nevidíte neznamená, že tam nejsou a nesledují vás.
Teď máte k dizpocizi příručku shrnující vše, co o Probuzených víme. Najdete v ní užitečné rady, jak je rozpoznat a jak se zachovat při setkání. Znalost těchto informací pro vás může znamenat rozdíl mezi životem a ... probuzením.
Rok 1939. Vědci v mnoha zemích zkoumají a rozvíjejí nové technologie. Množí se zprávy o nevysvětlitelných, nadpřirozených a paranormálních úkazech. Svět stojí na prahu další světové války a jakákoliv technická nebo mystická znalost se může ukázat rozhodující. Společnost národů se rozpadá a je jasné, že světový mír se nepodaří dlouho udržet.
Několik lidí založí mezinárodní tajnou organizaci, která má za úkol shromažďovat poznatky o nových vynálezech, technologiích, postupech, paranormálních úkazech a psionických schopnostech ... prostě o všem, co by mohlo být využito v boji a před čím bude třeba se chránit. Jsou osloveni členové tajných služeb, výzkumníci i civilisté projevující neobvyklé schopnosti. Někteří odmítají, ale další se stávají členy této organizace, ať už s myšlenkou na zkoumání nepoznaného, jako zástupci agentur jednotlivých států nebo s nadějí, že poznají sami sebe a naučí se zvládat své schopnosti.
Toto je poslední obrana lidstva. Toto je Projekt Omega.
Nová verze neobvyklého systému vyhodnocování situací pro RPG. Ačkoliv jde o systém původně navržený jako volitelné pravidlo v RPG Čas pro hrdiny http://non.d20.cz/clanky/cph/, lze ho použít i samostatně nebo implementovat do jiných pravidel.
Toto je původní návrh pravidel pro larp Věc, který jsme hráli na minulém srazu na Dálavě a který bych chtěl na srazu D20 zopakovat ve vylepšené verzi. Veškeré připomínky vítány, úvodní text bude průběžně upravován.